1 artikel
Wij geven de toekomst vorm
“Producten ontwikkelen die anderen willen imiteren.” Zo luidde de gedachte van de oprichter van Sharp, Tokuji Hayakawa. In 1912 stichtte hij Sharp Corporation. De naam Sharp vindt zijn oorsprong in het eerste product dat dit bedrijf succesvol op de markt bracht: de Ever Sharp pencil. Vanaf dat moment heeft Sharp haar creatieve geest voortgezet met de ontwikkeling van technologisch innovatieve producten.
Innovatie, klanttevredenheid, eerlijk en open management en bijdragen aan een beter milieu zijn enkele van de sleutelbegrippen binnen de filosofie van Sharp. Om dit te kunnen realiseren moedigt Sharp haar werknemers aan hier actief aan mee te werken.
Zo worden in diverse Sharp vestigingen over de hele wereld jaarlijks activiteiten georganiseerd door werknemers van Sharp op het gebied van opleiding, voorlichting en milieu.
Deze filosofie maakt het mogelijk een toekomstige groei van het bedrijf te waarborgen door de relatie met medewerkers, klanten, dealers en aandeelhouders – de gehele Sharp-familie – te verstevigen.